Sambung belajar?

by - Januari 20, 2017


Assalamualaikum..



Pagi-pagi.. masa buat kerja.. aku berkhayal.. tengok-tengok gelagat student.. diam.. termenung.. ada sesuatu yang berlegar-legar dalam fikiran.. hati ni..tergerak sangat mau sambung belajar..
in my mind, macam ada 'white board'.. yang sedang ditulis about my plan to continue my study. Walhal aku sedang bekerja tu.. fuhh..

cari positif..
cari negatif..

at the end.. padam..padam .. padam..
dan aku terfikir untuk minta pendapat dengan individu yang terdekat dengan aku..individu yang terpilih itu adalah:

1. My husband
2. My parents.
3. My sister yang baru lepasan Spm dan sedang tunggu resultnya bulan March ni..haha

Majoriti yang jawab. Kalau aku mampu.. then why not???
Tapi bila difikirkan,kerja aku ni.. YES super YES. Memang sibuk.
i've been thinking about how to manage my time..

Ya betul.. Memang ada individu yang tidak berpendidikan tinggi tapi mampu berjaya.. aku percaya tu.. tapi itu kan rezeki masing-masing..kenapa mau bandingkan right??? answer me.
aku mau sambung belajar sebab that is already in my 'wishlist' sejak bangku sekolah menengah lagi..

haha.. dalam hati memang sangat-sangat mau.. tapi.. Aku masih berfikir sampai sekarang.. haha..
dan begitulah kisahnya..aku memang masih berfikir till now walaupun husband sudah izinkan.. and Yes. Aku memang overthinking.

This year or next year?? or next next year? yaaaahh.. im still thinking.

Aku tulis di sini pun sebab aku penat membebel melalui mulut.. so.. thanks for reading..


Kbai.


You May Also Like

0 comments

drop your comment buddy.